Friday, November 5, 2010

ATTENTION: Untuk pengetahun anda semua...buku nie bukan terpakai taw..buku nie buku baru...masih berbalut plastik lagi....Insyaallah akan datang kami jual buku yang terpakai pulak, tapi masih dalam keadaan yang baik..SELAMAT MEMBELI =)

 GELORA
Namun panasnya masih terasa
     Code : BK 005
Sinopsis : Kudakap duka semalam bersama kehancuran. Kepedihan yang melanda hanya aku yang terasa sakitnya. Lelaki, benih yang kau cambahkan ke rahimku ini, aibnya bagai menanggung segunung beban. Lalu, di ruang mana lagi mampu aku bersembunyi?

front view
back view
*****************************************
NOVEL GELORA
Karya Nor Rozita Osman
PRICE : RM 12.90
NOW!!!!!
ONLY RM 10.90
2 AVAILABLE

**************************************************************

UNTUK KAU DAN AKU
Aku tidak pernah bercinta...tetapi kenapa aku merinduinya?
Code : BK 006
Sinopsis : Mengapa persahabatan ini tiba-tiba berlainan rasa? Sedar atau tidak...kasih sayang perlahan-lahan mengambil ruang...menyusur, menyusup di celah-celah bicara kau dan aku. Kau masih tidak sedar...bila sesekali ayatku menyongsang makna..bicaraku mula bertukar nada.mlangnya kau masih juga tidak sedar-sedar...tatkala melamarku buat teman baikmu. Atau.... egokah yang meletakkan kau dan aku dlam jurang yang amat payah? Miza...aku tahu matamu basah bila kau cuba mengalah. Dan sendumu itu masih mampu kudengar walau kau cuba menjauh.... 

front view
back view

*****************************************
NOVEL UNTUK KAU DAN AKU
Karya Najwa Aiman
PRICE : RM 34.90
NOW!!!!!
ONLY RM 29.60
1 AVAILABLE

**************************************************************